-

 

Har befunnit mig i Malmö idag. Fem andra gosiga tjejer åkte också med. 
Köpt många fina saker. Druckit upp världens största jordgubbsmilkshake själv. Haft på mig solglasögon för första gången i år.  Käkat falafel. Haft röda läppar. Åkt tåg. Varit trött i benen. Suttit på en bänk i solen. Längtat till sommaren. Sett en skum cyklist. Haft galet roligt.


-

 

-


-



Har haft en grym helg.  Hade pariskväll hemma hos oss igår, mycket mysig.  Pratade gjorde vi synnerligen, ända till klockan nästan slog tre. Men Paris planerandet blev lite misslyckat.


Idag har jag spenderat dagen med fia och Grete, vi skulle vara duktiga och sitta och plugga, denna ide misslyckades brutalt då vi alla tre somnade i soffan och sov cirka en och en halv timme...


 En mysig helg som sagt.


-



Min stora förebild här i livet.
Söt är han också förresten. Ojski pojski...


-

  


-

Har hört att man blir smartare av smarties, är nämligen i behov av det denna besvärliga vecka...

 


-

Jag låter som en kråka i målbrottet, en trött teenage kråka. God natt


-



Robot unicorn attack! AWSM! men ack så beroende framkallande...


-







-



Rådjur och prickar är fint

-



Denna bild tillägnas till Maja, hahaha jag kan visst blinka med ena ögat, så de så




Trots min nyfunna förmåga föredrar jag emellertid min gamla teknik...



-

Kokosbollar är galet gott, allt med kokos är galet gott...


-

Dagens fin fina fynd...


-



Galet...


-


-




RSS 2.0