Söderblandning




Hej Hopp!


Välkommen till min nya blogg!

Varför har jag skapat en blogg?? Jo det är en regning Måndagskväll & jag är ruskigt rastlös.
Så jag beslöt mig för efter att ha läst runt på mina favorit bloggar att skapa en egen blogg!
Toppen idé tyckte jag och klickade in på blogg.se hemsida.
Men förvirrad som jag sorgligt nog är så ser jag till min förundran att jag redan har ett konto sedan lång tid tillbaka registrerat på blogg.se. Lösenord efter lösenord knappar jag in men tycks inget fungera, typiskt... men sedan kommer jag på att det är ju bara att registrera på en annan e-mail.
Sagt & gjort, nu sitter jag här med en alldeles ny & fin blogg. En blogg som kommer att handla om det mesta som händer i mitt liv, alltså kommer det att bli en väldig blandning. En bra blandning…


Puss&kram skumbanan

 


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0